Ar jag orattvis?

Tankte pa olyckan som hande for inte sa lange sen hemma. Nar ett par grabbar som kanske haft en aningens for mkt att dricka bestamde sig for att ta bilen pa en tur sa dar mitt i natten. Det hela slutar med att dom kraschar och en av dom avlider.
Visst, det e forjavligt, det helt javla onodigt! Jag forstar att folk e ledsna, det e jag oxa, jag vet ju oxa vem det var. Man far vara ledsen.

MEN ar ni forvanade???!!!! Nu kanske folk tanker efter fore...!!! Det e sa otroligt onodigt, det e ett sant otroligt 'fel' satt att forlora ett liv pa!!!
Alla gor misstag, men vissa gar att undvika!

Aaaa, jag vet inte vad det e jag sager....F*U*C*K!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0