CHICAGO BULLS!

Jajjeman, nu har jag varit på basket oxå! Skoj var det :D
Jobbade från 7 på fredagen, slutade 17.00, skjutsade päronen till hotellet. Sen bar det av till flygplatsen för att hämta Jemma.
Sen var det ju bara att hitta till 'United Center' oxå....vi e ju inte precis kända för att alltid komma rätt, höhöhö! Men det gick bra, förutom att vi hade en småfull Fatma i bilen! Iaf, kom dit, parkerade å begav oss inåt. Väl inne, så e vi på väg till vad vi tror e våra platser....suuuuuuuuure! När vi inte hittade dom så frågade vi ngn vänlig själ som jobbade där, å fick svaret 'Ni har ståplatser, så ni ska ända upp'. WHAT? Jaja, det var bara att promenera upp dit. Hittade iaf på 6 lediga platser så v satte oss där. Såklart kom det 2 som skulle sitta där jag & Jemma satt, så vi gick upp å började vandra runt längst uppe...till slut så ställde vi oss bakom en kille å kikade lite på matchen. Efter ett tag så frågade vi hnm om platserna vid hnm (typ 5 st) var tagna, men bara 2 sa han, så vi kunde sätta oss där om vi ville! Så vi satte oss där, sen kom hans kompisar tillbaks å vi blev presenterade..etcetc. Men vi hade ju inget a dricka, å det var ju förargligt, så en av hans kompisar sprang iväg å köpte nån drink till oss. TACK! Iaf, himla skojigt hade vi iaf...roligare än dom andra vi var med :D Always! Sen ringde Lina å undrade vart vi satt, sen kom hon å Rebecca dit, å grabbsen var ju så snälla så dom ställde sig upp så Lina å Rebecca fick sitta.  Slutade med att vi hade riktigt skojigt iaf. Några som inte hade lika skojigt var Marielle å Fatma....för Fatma ville inte gå å leta på oss....their loss!!! Efter matchen så ville grabbarna att vi skulle följa med dom till ngn club downtown...men vi hade ju inte tänkt att gå ut den kvällen...å jag kände mig väl inte så väldigt uppklädd för det kanske....hade jeans a en Chicago Bulls t-shirt.
Ist så begav vi oss till Lincoln Park för att träffa lite vänner från i sommrast...yay! Var en privatfest på en bar...betalade en liten summa pengar å fick ett armband, sen fick man dricka hur mkt man ville :D Haha, snåla som vi va så köpte vi 2 band till 5 människor, hehehe!
Såg en del människor som jag kände, men desto fler jag inte kände, hahahaha! Till slut så hamnade jag med några konstiga människor, hahaha! Närå dom var trevliga, men dom var faktiskt ganska weirdo! Först trodde jag att dom alla var bögar ( inget fel i det), men sen visade det sig att 2 utav dom hade flickvänner, hahaha! Jajaja, satt å pratade med dom ganska länge...roligaste var när en av dom berättade vad han jobbade med...min reaktion var väl kanske inte så snäll...hahhaha!
Sara- So, what do you work with?
Christopher- I'm an attorney (lawyer).
S-hahahahahha.....umh..oh..eh, I mean, that's really interesting!!!

Inte så snällt av mig kanske, men han verkade inte ta illa upp, eller så smoothade jag över det ganska bra med följdfrågor...ahahhaa! E inte så imponerad av advokater...har kanske inte haft så bra erfarenheter m sånna här i US of A! Iaf, han berättade att han hade varit ute på en del dejter m bartenden....eller som han sa det, hon hade följt med han på ett par jobbtillställningar. Kan ju vara förklaringen till en del dirty looks fr henne, hahahah! He is all yours...hahahaha!
Det roligaste var alla komplimanger man fick...vet inte hur många ggr jag skrattade åt hnm....jisses Amalia säger jag!
Han tyckte iaf att jag kunde ringa när jag kom tillbaks till Chicago så kunde vi gå ut på middag....In your face, hehe...tror inte det va!

Hoppas att alla har haft en bra Påsk...å inte ätit för många ägg...äggmökar luktar ju för illa!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

hah love your comment =)..puss

2007-04-10 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0