I'm still alive :D

Har varit lite smatt daligt med inlagg pa senate tiden....!

Har spenderat en vecka i Florida men min familj har...en riktig slappvecka var det, riktigt skont! Gjorde inte sa mkt, lag pa beachen, shoppade lite, var pa nage museum...at en massa god mat...sa vi la pa ngr kilon till, hahaha! Massa mumsig mat :D Rakor, ostron etcetc!

Kom hem fredagen mitt pa dagen, jobbade den kvallen...lordag morgon var det dags for skola igen...HARRRRRRLIGT! Shoppning pa eftermiddagen...sondagen vet jag faktiskt inte vad jag gjorde... :/

Pa mandagen daremot, da for jag a hamtade svenska paronen pa flygplatsen :D Helt galet knepigt var det!!!! Men kul!
Blev lite shopping pa tisdagen for deras vaska forsvann visst i Katrup. Sen pa kvallen bar det av in till Chicago for middag med vardparonen...mums! Ficak aven se sjukhuset dar Jen jobbar...det var STORT...7 kvarter tror jag att hon sa...bara 5 ar gammalt...+ att det ligger mitt i stan!!!

Onsdagen for vi mest runt a kollade i affarer, pa fina hus....typ. Ingen vaska an dock! Sen tog vi en kvallsfika pa Starbucks efter att jag slutat jobbet, ma & pa fick traffa mina vanner :D

Imorgon (Idag) ska vi bege oss in till Chicago a turista lite, ska bli skoj! Jag antar att jag kommer att fa se lite nytt oxa :D Har ju inte varit sa speciellt kulturell....ooooooooooops!

Kanske inte hinner skriva mer pa ett tag nu for vi far upp till Wisconsin (Lake House) pa lordag, a sen bar det av till Minnesota..Northfield, Mankato (?), Rossau...Minneapolis,...etcetc!

Ja jussd...skickade ju ivag mina papper idag, sa nu jaklar kommer jag hem :D Kommer hem i slutet av maj...KNEEEEEEEEEEPIGT!
Men det blir nog skoj det oxa...kanns ju inte som om jag varit borta ett ar iaf...!

God natt sager jag nu iaf!

<3

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Yayyyy nu kommer du snart hem =)....väääldigt avis på mam och pap som är hos dej nu. but im doing the good daughter thing och är i tänger och vattnar blommor nu =) good on me! var lite rädd igår när jag var här alldeles empan, men jag skrev arbete till halv ett på natten så jag somnade ganska snabbt =)....hoppas ni får det toppen och hälsa päronen! puss

2007-04-05 @ 11:11:21
Postat av: Jenny

Är faktisk oxå avis på ma o pa! Vill oxå vara i det stora landet med dig! Em o jag tyckte att vi oxå kunde fått följa med ... Men men snart är du hemme igen! Kramar

2007-04-07 @ 11:56:22
URL: http://jemafr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0