Kaaaaaaaaaaaallt!

Det e va' d e!!! Kallt som satan....gatt fr 30 grader till 8 grader, hur kul tror ni att det e egentligen!? Not so much!

Var pa en Cubs match igar! Cubs = Chicagos ena baseball lag.
Vadret var val inte det basta, men vad gor det. Alltid skojigt att va a kolla iaf! Aven fast man inte forstar sa mkt av spelet, men vafan!
Cubs forlorade, vilken inte va sa roligt, men the party must go on, sa vi begav oss till en bar for att fira Linas fodelsedag a traffa ngn gubbe (a da menar jag gubbe) som Fatma kanner (hon sitter banvakt at hans barn ibland). Jaja, val inne sa traffar vi Fatmas 'vanner', tror inte att det var nagon under 45....hmmm! Jaja, det ar roligt iaf, gratis sprit for dom som drack..sj holl jag mig till cola a vatten. Ja ni, snitt aldern pa det stallet var val inte till varan fordel kanske hahaha. Dom hade en bra dj a trevlig tant vi toaletten...good! Jaja, gubbarna gick val hem ganska tidigt...eller ja alla forutom en, han ville garna att vi skulle folja med downtown. Jag a Jemma som bada skulle borja jobba tidigt pa morgonen tyckte val inte att det var en san bra ide. Men vi tankte att vi stannar i baren till 24.00 iaf...sa vi kunde 'fira' Lina pa riktigt!

Nu ringde Fatma sa jag tappade traden......sa jag kilar... :)

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0