Trött på det här....

..lite iaf!
Jag tror inte att jag e redo för Sverige än, har varit hemma i snart 3 månader å brjar redan få panik/ångest. Nu måste jag ge mig av igen..!
Jag blir nog redo för Sverige å Falun i framtiden jag oxå...men inte just nu! Kanske aldrig, vem vet? Ingen vet! Jag kanske fortsätter leva mitt liv på resande fot....låter väl inte helt fel...eller?

Menmen, inte grubbla över det nu...jag får ta vara på den tiden jag fortfarande har i Falun för den här ggn....och hur gör man det bäst om inte att JOBBA...weeehoooo! Hahaha, närå, ska jobba kanonlite nästa vecka sen e mitt sommarvik. slut.
Veckan därefter kommer förhoppningsvis Jemma hit....åååååååå va roligt! Har ju inte träffat henne sen mitten av maj...åååååå va skoj det ska bli!




       Jemma å jag :D






Kommentarer
Postat av: carro

falun lär finnas kvar för alltid ! kör ditt race! det enda rätta.
hoppas vi hinner ses innan du drar för nästa äventyr och erfarenheter :)

2007-08-12 @ 01:11:59
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0