I'm Back :)

Har varit lite dålig m bloggandet medans jag varit borta...oooops! Men det e inte så lätt när man sitter å har klocka som tickar på datorn...blir så stressad då!

Vad har hänt kan man undra....Ja ni...mycket å ingenting!
Självklart har det varit en omställning, har ju trotsallt bott i ett annat land. Men jag tycker att det gått bra. Visst saknar man människor hemifrån och så, men man träffar ju så mycket nytt folk!
I början tyckte jag väl inte att det var så roligt, även fast jag egentligen inte vet vad som kändes fel heller!
Jaja, det blev bra till slut.

Jobbade i en svenskägd klädbutik. Fick jobb där efter bara en vecka på GC. Låter säkert mycket roligare än det egentligen var :/ Äh, så farligt var det inte. Kanske lite långtråkigt...menmen, jag ska inte klaga, hade ju ett jobb iaf. Å hur tråkigt kan det egentligen vara att ha kläder omkring sig varenda dag ;)

Annars levde jag bara ett helt normalt liv där. Hade det varmt å skönt :)

Då var det jul igen då...kneeeeeepigt, tyckte precis att det var jul jue! familjen bara växer för var år som går. Respektive som tillkommer under året.... alltid kul! Mina syskon har varit väldigt bra på att välja respektive ;) Alla går att umgås med :D Står bara på innan barnen börjar komma :)

Nyår firas i Idre i år, m två systrar + respektive. Blir nog trevligt! Brukar bli det!

Nu ska jag fortsätta m julstädandet!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0