282 dagar!

Sa lange har jag varit i staterna....kneeeeeeeeeeeeepigt!

Iaf, helgen spenderades hos Paula i Philly!
Det hela borjar med att min mobil ringer 02.30 pa lordags morgonen, mitt flyg har blivit installt MEN jag har fatt plats pa ett senare flyg..! Jag a flygplan vettni, det funkar inte sa bra det heller! Vart inge mer forseningar...! Pa vagen dit hamnade jag brevid ett par som var valdigt pratsamma, dom ville veta allt om Sverige + att karln var valdigt pratglad, sa han berattade en massa om US of A...vet iofs inte om jag kommer ihag vad han berattade, men iaf!
Landade a kom ut utan problem....blev ett kart aterseende....:D
Vi for till en skobutik....me like!
Sen hem, husesyn, mat paborjades, vinflaskan oppnades...etcetc....Maten var valdigt uppskattad :D

Sen blev det utgang...NICE....! Traffade en grabb som saljer bananer, hur coolt e inte det?? INTE MKT!
hem till Paula pa lite efterhang.

Sondag..till Philly...jag kanske e den varsta turisten, men vad gor det...fick iaf ett kort pa 'rocky' statyn...genom fonstret pa bilen....SO WHAT!
Kikade i affarer pa 'South Street'..harligt...! Sen for vi pa bio, sag 'bridge of terabithia', rullade ett par tarar ner for mina kinder..!
Sen gjorde vi inte sa mkt mer, snackade lite skit innan vi somnade :D

Mandag fick jag sovmorgon :D Me like! Sen akte vi till en Mall, dar jag senare skulle ta taget till flygplatsen. Inhandlade 2 par skor, en vaska, a lite orhangen :D
Kommer till flygplatsen i god tid...gar a satter mig for att lasa lite, da ser jag att planet som skulle lyfta 17.15 var forsenat till 19.15! Vafan, helvete! Menmen, mitt flugplan blev 'bara' forsenat' 1.5 h...fanassa..jag a flygplan inte nan harlig mix!

Mindre an 3 manader kvar...gaaaaaaaaaaaalet! Dom forsoker fortfarande fa mig att stanna...men nej!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Me so happy that you r comming home =)....bea,therese och jag har mucho planer...lr ja, party blir d iaf =)..puss

2007-03-01 @ 22:04:35
Postat av: lillesyster

Me so happy that you r comming home =)....bea,therese och jag har mucho planer...lr ja, party blir d iaf =)..puss

2007-03-01 @ 22:05:10
Postat av: lillesyster

hallo!
weeeiii me so happy that u are comming home! puss

2007-03-07 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0