Got Brian?

We do! 54
A inte fan hjalpte det heller!!!! Yeah, we lost the Super Bowl.......Men vi kommer igen nasta ar!!! The 2 first quarters were good, but then the party died! Fyfan va trakigt det var att vi inte vann...! Inga party downtown blev det!

Annars da....var hem till Charlie i lordags...fick snacka med ngn svensk fr NJ..det var skoj...eller natt!
Sen spelade vi ngt javla 'drinking game'....a fyfan sager jag....det var skoj....hmmm....var inte nykter efter det, hahaha! Sen skulle vi ivag a traffa Dan...sa vi akte hem till Miwa a vantade pa hnm.....sen vart vi kvar dar....hande inte sa mkt!!
Akte hem, sov, vaknade alldeles for tidigt....at pa Chipotle...sen Super Bowl!

Var ledig mandag a borjade inte forrens 15 pa tisdagen...jobbade till 18 a sen ivag till skolan!

Idag jobbar jag 8-20....harligt....eller inte! men det funkar!

Assa, idag vill inte orden forma sig..men jag kanske atrekommer lite senare...jobbar 8-20 jue...a klockan e bara 9.01 nu...aaaaaaaaaaaaaaah, harligt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag börjar "utbildningen" den 26 feb och vi öppnar den ööh 14 mars tror ja det är. Så inte långt kvar:) Ååh då är du snart hemma igen då. Hur länge stannar du hema då innan du drar iväg nånstans igen? kraaaaam

2007-02-07 @ 16:19:15
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0