+ grader

Jihooooooooooooooooo....idag nar jag kikade ut sa var det en massa vattenpolar i rinken....jipppi...varme!!!! + 6 grader...jajjeman :D Glad vart jag! Men vi far val se hur lange det haller i sig...men det e ju faktiskt 1:a mars nasta vecka....*hoppashoppashoppas*....fyfan vad snabbt tiden gar...helt sjukt galet!

Nu e Jemma nastan saker pa att hon vill stanna....MEN det e inte jag langre!!!

Har inte hant sa mkt den har helgen, mest softat....hur skont som helst..jobbat lite extra :D Kopt ett par nya jeans...PA HM...blir alltid lika forvanad nar jag hittar ngt snyggt dar inne... : /
Annars da...hmm....Oh Yeah! Britney's gone FRICKIN' MENTAL!!!!! Seriost, what's up!!?? Natt star inte ratt till kan man lungt saga.....Dar sitter inte alla indianer i baten.....!!! Vet inte om jag ska tycka synd om henne eller om hon far skylla sig sjalv!!!

I helgen bar det av till Philly...jihooo...det ska bli skoj :D Traffa Paula igen...dom forsta 8 manaderna forsokte vi traffas...men forgaves....a nu har vi banne mig lyckats pricka in 2 besok pa typ en manad...hahaha, men vad gor man!
Ska bli kul att aka till Philly...kul att komma bort om inte annat :D

Vad gjorde jag den har tiden forra aret??? Bra fraga...tror jag skulle jobba min sista helg pa Cherry :D A jag hade en manad kvar pa L....! Hur sjukt e inte det!

Fan assa....jag e skit stressad!!! I don't know what to do!

Naefan, nu ska jag softa lite...jobbar, sa jag maste vanta tills paronen kommer hem....vet lixom inte nar jag borjar imorrn....men jag antar att det blir ganska tidigt iom att jag slutar 16.00...eller typ 16.30...men som mest far man ju faktiskt jobba 10 timmar....sa jag kan ju typ borja nar som helst! Barnen e langlediga...vart lediga hela helgen + mandag - tisdag! Varit 'PresidentDay'....wellwell...
Nu ser jag att paronen e pa intag...en timme for tidigt!!! hmmm....nice...eller!

Puss sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0