Jahallaja!

Laget? :D
Fyfan va spannande det e pa GA just nu....GAAAAAAAAAAAAAAAAALET! Sasong 3...o yeah! Helt jakla sjukt! Igar sa vart det fortsattning foljer...NEEEEEEEEEEEEEEJ! Maste vanta annu en vecka....WHAT? A sen blire fortsattning foljer pa den oxa...skulle dras ut pa 3 veckor....GAAAAAAAAAAAAAAH! Hur fan har dom tankt sig egentligen!

Annars da? Jora, det knallar a gar....funkar! Forkylningen borjar slappa, sa det e skont! Bara ett barn som e hemma a e sjuk! Men jag tror att det e sista dagen hemma...han har ju hela helgen att ta igen sig pa :D

Va hem till Jem igar (Grey's Anatomy, we're obssesed)...iaf vi satt a disskuterade hemfarden (gaaaaaaah), hon aker ju 2 veckor fore mig...som tur e aker hon inte direkt hem till Australien. Hon ska 'vandra' i Spanien m sin pappa....I 30 DAGAR!!! Hahahaha...hon tyckte att jag skulle komma a vandra m dom....HAHA! Iaf, sen aker hennes pappa hem, men hon ska aka till London a halsa pa sin farbror....sa planen e att jag ska forsoka ta mig over dit a 'hanga' med henne innan hon far tillbaks till Australien :D Oh yeah, i like...a sa bor ju James, Henrik a Sally i London oxa :D Nu ska ju allt planeras in m jobb oxa....men vi far hoppas att det ordnar sig! Men fatta vad svart det kommer att bli att lamna alla har! Nog for att jag verkligen ser framemot att komma 'hem', men man har ju gatt igenom sa mkt med alla har!!! Owell, det blir bra!

Jaja, ska ga a fortsatta lasa lite....'A million little pieces -James Frey'....har redan last den en ggn...nar jag var i Californien....men det hade jag ju glomt bort...sa nu laser jag den igen....det gor inte sa mkt for den e riktigt bra!

Puss sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0