Jaha, nähä....å bilen går bra?

Livet flyter på som vanligt....knepigt det där!

Planerna för framtiden e lite oklara, men sånt brukar ju lösa sig riktigt bra...bara vänta å se vad som dyker upp!

Imorgon bitti bär det av till Vallentuna för att fira farmors 80-års dag! Systrarna bangar en efter en 'Thanks dudes..pretty sure I won't invite you to my parties, coz you won't show up anyway'...!

Jaja, det blir säkert skoj det oxå....HAHA...hear the sarcasm in my laugh! Jag hoppas på god mat...annars vet jag inte vad jag ska ta mig till...'food is the answer to everything'.

Jaja, nu ska jag inte vara sån, det blir säkert jätteskoj...å man fyller ju bara 80 år en ggn i livet....å till skillnad från andra så var jag faktiskt där på självaste dagen, och jag kommer att vara där imorgon!!!! Ibland så måste man göra saker man inte tycker om att göra....ställa upp å så där.

Nu ska jag sova, så jag blir på bättre humör tills imorgon....ska ju åka bil med smådjävlarna...*wootwoot*!

FÖR JA' Ä INTE BITTER!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu kan du titta:P

2007-07-08 @ 17:32:11
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0