Do it or don't, up to you!

(0-15 p - Jag är inte gammal. 16-25 p - Jag är på väg dit? Över 25 p - Nu är jag där.)

Jobb (1p) Japp 1p
Visitkort (1p) Nepp.
Konferens (1p) Nepp
Bo hos föräldrar (-2p) Inte det, men jag bor hos foraldrar, inte mina dock!
Vara sambo (1p)
Vara förlovad (1p)
Vara gift (2p)
Vara skild (3p)
Äga villa (2p)
Ha en bil (1p, kombi +1p) Har haft...kebbisen...the love of my life!
Hund (1p) Har ju Murphy nu, han far raknas helt enkelt. 1p
Lån (1p) Inte
Gemensam ekonomi (1p) Bara med mig sjalv :D I'm so darn funny!
Pensionsspara (1p) Det med 1 p
Storhandla (1p) Bor ju m familj, sa det gor jag jue :D 1p
ICA-kundkort (1p) Självklart 1 p
Använda rabattkuponger (2p)
Äga hushållsassistent (1p)
Äga diskmaskin (1p) It's not mine, but we have one! 1p
Dubbelsäng (2p) Japp 2 p
Ha julgran på julen (2p) Det hade vi i julas 2 p
Gråa hår (1p)
Celluliter (1p) Finns säkert 1 p
Prenumerera på morgontidning (1p) Jim gor det, men vi andra lasr den aldrig (raknas det?)
Lösa sudoko (1p) Never!!!
Välja att inte svara i telefon (2p) Händer det med 2 p
Putsa fönster (1p)
Svampplockning (2p)
Långfärdsskridskor (1p) Nepp
Parmiddag (1p)
Vinprovning (1p)
Danskurs (1p) Nepp
Partaja till 70-talshits. Gäller ej om du är bög. (1p) Det måste man ju 1 p
Dricka konjak till kaffet (1p)
Däcka före 23.00 dagligen (1p) Never Dude!
Soffan hemma före krogen med kompisarna (1p) Inte har i staterna!
Spela Bingolotto (1p) Never
Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) Urk igen
Ha höftproblem (1p)
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p)
Bli förundrad över ungdomen idag (2p) Ofta 2 p

12p = Jag är inte gammal! Hahaha...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0