12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23.....

Det e da jag far hem forstar ni!!! Hur jakla galet e inte det egentligen! Har man lixom gatt a vantat pa den har dagen sen man kom hit, a nu nar den val e har da e man inte sa jakla saker pa om man vill det langre!

FETANGEST!!!!

Men jag antar att det vore fel om jag inte kande sa har, det har har ju faktiskt varit mitt liv i ett ar..! MEN, det ska bli asskoj att fa traffa allihopa :D Me like!

Jaha, vad e d som har hant har pa senaste tiden da...? Inte mkt, men pa samma ggn en hel jakla massa! Vi forsoker spendera sa mkt tid tillsammans...om an bara en kopp fika pa s'bucks! Vi vinkade av varan forsta kompis igar...var Tyska Turk :D My lovely Fatma! Usch d var inge skoj det heller. Pa tisdag blir det Jemma, a sen en vecka efter det sa e d jag...! Stackars Lina sager jag! Men hon kommer att klara sig, det e jag helt saker pa!

A inte e d enkelt for mina barn heller...uschamej! Alison hade gratit hur mkt som helst haromdagen, a Amy sager att hon absolut inte tanker prata med den nya au pairen....dom barnvakterna hon vill ha e Maggie eller mig. Kyle ar inte sagt sa mkt, men han vill lixom inte slappa en...idag gjorde jag frukost m hnm pa ryggen...hmmm!
Jaja, dom kommer att klara sig finnemang! Jag vet ju hur det var nar jag kom....aven fast den enda jag hade 'problem' men var Amy, men hon e ju yngst oxa!
Jen sager att Kyle har tagit det varst, a det trodde jag inte! Min lilla grabb som e sa oppen a glad a bara alskar att traffa nya manniskor! Dom kommer att klara sig, det vet jag. A sa finns det ju telefon a e-mail....a en vacker dag sa ska jag bege mig hit for att halsa pa dom....! Det e ju varken dyrt eller langt! Kanske blir det en trip hit om OS hamnar har :D Fast det e ju iofs lite langt dit, kanske far lov att komma innan det!

A jag har ju nya mal att se framemot...Hong Kong kanske! Funderar riktigt starkt pa att aka dit faktiskt, bara for erfarenheten lixom....fun!

Sista minuten tankar i US of A...'hhmmmm, undra om det finns na satt som man kan forlora sina x-tra kilon pa mega snabbt?...kanske inte, hmm, a vafan lat mig leva livet den lilla tiden ja har kvar, sa far jag ta hand om det nar jag kommer till Sverige'! = tankar man kan ha ibland...men jag orkar inte bry mig just...men lite bryr man sig kanske, annars skulle ju inte tankarna komma! There'll just be more of me to LOVE :D

inom loppet av 3 veckor har jag sett alla 3 Spiderman filmerna.....! Filmer jag absolut inte kande for att se, kanske e darfor jag inte sett dom forrens nu!

1= Overraskande bra...Tankte att varfor har jag inte sett den har forut, den var ju bra jue!
2= Not so good. Tyckte inte om den alls!
3= Njaaaaaaa, battre an 2:an men samre an 1:an. Vart lite besviken faktiskt! Dom drog ut pa det, nog for att vissa grejjer var bra, men dom vagde aldrig upp det daliga!

Jaja, haller pa att tvattar, ska skicka en annu en kartong m grejjer....andra for veckan..YAY! Helt jakla sjukt galet, hur kan man ha sa mkt grejjer...a jag tycker inte ens att jag har handlat sa mkt!

Vad ska jag ha pa mig pa planet hem??? Give me some ideas!

Puss sa lange *smack*

Kommentarer
Postat av: Lille

Du kan sjunga svenska nationalösången om och om och om igen =) sen kommer nån slå dej hårt i huvudet oc du kommer sussa sött tills du landar på arlanda =)...puss

2007-05-17 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0