Saturday!

Jajjeman, nu e d lordag....hur jakla knepigt e inte det!!
Men nu kanns det som om det e langre tid kvar an vad det gjorde for typ 2 manader sen.....varfor? Ingen aning....det bara e sa!
Snart har dock aven denna dag passerat.....klockan e snart 17.00.....vid 18.00 drar vi ivag, hela familjen. Vi ska ut pa middag forstar ni...myspys blir det! Vi ska pa en All American restaurang....ska det va sa ska det va :D
Imorrn ska jag pa Kyles baseball match....det e e riktigt fancy match, dom ropar upp namnen pa spelarna a sa..!
Sen e jag ledig ett par timmar, sen blir det mote for mig.....*wootwoot*....Vi ska ha nge bord pa ngn marknad...eller na sant, vad vet jag! Jag ska sta med en annan svensk tjej (Marit), a en tysk kille (Christian)......a jag hoppas fortfarande att Lina ska hinna hem sa hon hinner komma dit oxa!

Minder panik over packningen nu iaf....hahaha, har packat en vaska som Marielles foraldrar ska ta hem till mig, sa snallt sa! A jag har inte tankt att jag ska shoppa allt for mkt nu dom senaste dagarna....har inte riktigt budgeten till det......undra vad den kan bero pa....hehehe! Ska kila ivag a se ifall skorna jag ska kopa till min storasyster finns kvar...det hoppas jag iaf, for dom e grymt snygga a bekvama! Jaja, ska kila dit imorrn tror jag...eller pa mandag...eller tisdag..eller onsdag.....eller.....nej inte torsdag, for da intar jag Sverige igen.....gaaaaaaaaah! Hur knepigt e inte det eller?!

Sjukt att lamna ett stalle som man tycker om, aven fast jag vet att det e vad jag vill. Knepigt e det iaf! Vad jag dock inte kommer att sakna, det e den fuktiga sommaren...Not so much lixom!
Jaja, jag hoppas pa fint vader tills jag kommer hem :D

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

du är jäkligt välkommen hem ! men hoppas inte för mkt på fint väder ... fördodligen regn men har du tur så blire stekhett :) haha.
kram

2007-05-20 @ 22:01:05
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0