Tappat suget!

Som ni kanske har markt sa har det inte blivit sa mkt bloggande pa senaste tiden....vet inte varfor....kanske inte spenderar lika mkt tid framfor datorn just nu....maste ju hinna med sa mkt innan jag far jue! Far ta chansen att sitta har nu nar jag jobbar a har stoppat barnen i sang!

E lite smatt irreterad!
Varfor?
Jo, det ska jag allt beratta! Iagr va jag a fikade m Fatma, medans vi satt dar ringde hon till Lina. Lina berattar da att hon fatt 4 biljettert till Oprah (jepp, Winfrey)...men att hon tror att hon ska ge den 4:e till ngn utomstaende for hon vill inte att Fatma a jag ska braka om den!!! Oooookej, well aven fast Oprah e en stor favorit sa kanns det inte som om jag vill tjaffsa om den. Sa jag sager till Fatma att hon far garna ga for mig, hon blir jatteglad a vet inte vad hon ska saga...jag ba' 'Well I'm a good person, you guys just don't wanna see it'.
Jaja, inge mer med det!
MEN, hur kommer det sig att dom andra 3 biljetterna automatiskt gick till dom (L, J & J)? Varfor var det sa sjalvklart att dom skulle ha dom! Okej om det var dom som ringde a sa, men dom kunde ju ha sagt till sa kunde vi ha ringt samtidigt kanske kunnat fixat fler biljetter. A sen nar det handlade om vilka som skulle ga, varfor var det bara jag som erbjod mig att inte ga! Det e val en stor grej for alla!!!!
Okej, i-lands problem kanske, men iaf....det e inte bara den har grejjen lixom, snacka om att umgas m sjalviska manniskor...jovisst kan jag oxa va sjalvisk! Men vafan!

Vi ska ju upp till mitt lake house till helgen, a arligt talat sa vet jag inte om jag kanner for det....det finns vissa som har borjat bete sig annorlunda...och jag orkar inte med det nu nar jag har sa lite tid kvar!

Jag blir bara sa sur.....Har forsoker man sj sitt basta....gor nagon annan d...NEJ1 (Forutom F, hon e go!).
J ska aka till London i sommar a va dar ett par manader, men hon kanner inga dar, sa jag tankte att well, tills hon lar kanna nagon sa kan jag ju hora med J & H om dom kan ta sig an henne a visa henne runt a sa! Well, isn't that just so frikkin' nice of me!!???!?!?!??!?!?!?!? Gaaaaaaaaaaaah, orka!

Jaja, ska kila nu, blir mest bara babbel kanner jag!

GRATTIS TILL DIG...DU VET VEM DU E :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0