Jahapp, då far jag igen då...

82325-13

På onsdagmorgon bär det av mot varmare breddgrader!
Gran Canaria närmare bestämt... I like!

Har ju inte blivit så mkt bloggande den här sommaren (vilken sommar?)..! Känns faktsikt inte som om det har varit någon sommar om jag ska vara ärlig. Blir inte riktigt klok på vädret som varit.
Har inte haft så mkt för mig ändå den här sommaren.. har mest jobbat. Vilket iofs inte känns så jobbigt m tanke på vädret. Hade ledigt i 2 veckor i augusti (tror jag att d var), eller ja, ledigt å ledigt...hade egentligen jobbat klart då... men så fick jag jobb tills i fredags. Men iaf, d 2 veckorna jag var ledig hade jag väl inte så mkt inplanerat, hade hoppats på finväder men det sket sig ju ganska rejält, hahaha. En av veckorna fick jag besök av min Aussie-kompis J... En av dom som jag umgicks väldigt mkt m när jag bodde i USA. Det var asskoj. Vi gjorde mest våra favvo grejjer = läsa, kolla på film, spela tv-spel.... vara allmänt dryga :D Så i ett ord kan man kanske beskriva oss som nördar :)  Be a nerd and be proud!! Hahaha. Så nu e d min tur att fara å hälsa på henne nästa ggn, så en Australien resa e inplanerad nästa nyår å typ en månad framöver. Men sånt kan ju ändras, man vet ju lixom inte vad som kan hända på över ett år.
Hade besök fr Holland oxå, d va asskoj..! Tog m dom upp till Rättvik på 'Classic Car Week'....såg min drömbil..en röd Viper.... I wish!

Anyway, jag borde inte sitta här jag borde packa min väska....men ORKA!!!!

Jaja, om allt går som planerat så kommer jag hem igen den 20:e december.

Kram på alla

Kommentarer
Postat av: GoZel

Ha det så underbart utomlands =)

2007-10-02 @ 16:46:17
URL: http://www.gozel.blogg.se
Postat av: Lillesyster

come back to me =)

2007-10-03 @ 13:13:14
Postat av: Linda

Åhhhh vad avis jag blir på dig! Ha det superbra nu då. Kram

2007-10-05 @ 09:55:27
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0