Borde kanske sova!

Tror att jag har packat ihop det mesta nu....! Jaja, är  ju inte hela världen om allt inte kommer med in imorgon....vet ju vart det finns isf! Har plockat ur allt ur rummet där jag haft käderna...så när som på solglasögon å ngr små grejer. Allt inne från toaletten är ihop plockat...(tror jag)...sovrummet är nästan ihop plockat...men behöver en till väska, å orka springa ner i källaren nu! Har lite grejer i badrummet nere som ska med. Å så har jag saker kvar i bokrummet nere..! Fan vad jag sprider ut mig, hahaha! Blir lätt så när det finns många olika rum, men tycker ändå inte att jag har allt för mycket grejer...! Hmmm, kanske för att jag plockat ner mkt saker i kartonger å ställt ner i källaren...could be why, haha!
Får väl se hur det ser ut imorrn när allt kommit på plats...kanske tycker att det är jättetomt, å blir superdeppig för att jag har så lite grejer! Vi får se, vi får se!

Sova lite kanske......ska ju upp 08.00 imorrn...så vi hinner iväg till IKEA innan det blir allt för mkt folk.
Har dock haft väldigt svårt att sova dom senaste nätterna....alldeles för mkt tankar som far runt! Tankar som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera!

Var iväg å klämde i mig en pizza efter jobbet idag, så nu mår inte min mage kalas kan jag lova...men vad gör man inte!

Kommer inte att ha internet till en början....har ju inte skaffat någon dator....oooops! Vi får väl se när jag planerar att införskaffa i en. Antingen så tycker jag att det är superduper skönt att inte ha ngn, eller så kommer jag att få ett sammanbrott...haha! Jaja, får väl våldgästa E & M, eller D & S när jag känner att abstinensen blir för stor, haha!

Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0