HOLA!

Godkväll i stugan!

Torsdag kväll....känns jäkligt skönt! Bara fredagen kvar, hur jäkla gött som helst!

Var in till lägenheten idag innan jobbet. Nu är badrummet klart iaf....å det e ju bra. Kan ju sova i badkaret om inte annat haha. Närå, snart är det lördag å då kommer sän å hela batteluttan! Fick även in dom kläder jag fraktat dit, skönt att det är inne i garderoberna nu, behöver man inte pyssla med det sen.
Note to self: MÅSTE köpa fler galgar!!!!
I köket behöver jag bara bord å stolar, sen blir det så fint så :) Värsta mys :D E riktigt nöjd med krukorna å ljusstakarna jag köpte...så fint så. Får se hur det blir i stora rummet, e ju inte så värst bra på att inreda...får väl ringa till syster S å gråta om det ser allt för jävligt ut när jag är klar, så får hon komma å fixa till det :) Hon e ju VÄLDIGT duktig på sånt! Har ju för tusan designat insidan på deras hus som snart är färdig renoverat....Kommer att bli superfint när det är klart!
Syster A ringde å väckte mig imorse....not so nice :/ Men klockan var ju 8.45, så det var ju inte så farligt! Men jag fattade inte varför inte mamma svarade...så jag kutade ner, precis när jag kommit ner så slutade telefonen ringa (typiskt). Kollade upp vem som ringt å ringde upp. Dom skulle visst komma hit på lunch. MEN vart fan var mamma??? Bilnyckeln var hemma jue...så jag gick runt i huset å letade å ropade efter mamma...inget svar! Sen såg jag att deras sovrumsdörr var stängd så jag klämpar in med mkt buller å bång ( e ju för fan knappt vaken själv)...Å där ligger mamma å sover, vaknar dock ganska abrupt när jag klampar in, haha! Syster A lyckades alltså väcka både mig å mamma med sitt samtal...+ att hon ringde å väckte syster S å Olivia! Jaja, det var ju inte snortidigt så hon är förlåten ;) Syster S å Olivia kom hit strax efter det, så jag fick ju lov att stanna ett tag för att gosa med Olivia <3

Fy fan vad skönt att det är fredag imorrn.....det har varit en lång vecka.....kanske för att jag jobbat 8 dagar på raken...då blir veckan ganska lång.

I don't know what to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0