God Kväll i stugan!

Trött som satan e jag :(
Å varför sitter jag här då kan tänkas....hmmm....Jo för det blir lätt så. Jobbar man kväll så äter man ju på en ggn när man kommer hem å sen e d skönt att sätta sig här en stund när man smälter maten. Men det först när jag satt mig här som jag känner att jag är riktigt sliten :/ Men då sitter jag ju redan här, så då kan man ju like gärna sitta en stund, haha!
Känns som att när jag somnar inatt så kommer jag sova ändå till lördag eftermiddag när jag ska kolla på 'Room Service' -reprisen.
Helt galen vecka har det varit! Men kul! Jag har nog blivit mer å mer flummig för varje dag, haha! Ledig imorrn å på lördag...häääärrrrrrrrrligt!

Näeni, nu e d sängen som gäller!

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Åh va kul att höra, vart kommer du ifrån i Sverige. Och vilka åkte du med?

Jag hoppas och tror att jag är kvar i min familj ett helt år. Jag har jättebra kontak med mamman framför allt så det ska nog gå bra. Kemin stämmer fint.

Sen ska jag nog försöka vara kvar så länge ja kan i Usa, som du säger så när man väl kommer hem så kommer man längta tillbaka.

Ha de så bra!!
Kram Louise

2008-02-22 @ 09:34:38
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0