Godmorgon!

Eller ja, har ju faktiskt varit vaken i 2 timmar redan...! Försöker att inte sova allt för länge när jag jobbar kväll.
Tänkte att jag skulle varit ute å gått idag, men det är så förbannat halt ute just nu...gaaaaaah! Jaja, gör säkert inte så mycket! Har lagt ner det där me Beach2008...eller ja Beach whenever faktiskt haha! Jobbar ju mest iaf, å är det någon som inte tycker om min kropp så behöver dom ju inte kolla heller, right? Bara jag får lite färg då klarar jag mig :) Men jag tycker iaf att det kan bli gå-vänligt ute, för det är falktiskt skönt att vara ute å gå.

Näe om man ska ta å dricka en kopp te kanske, jajjemän! Glo lite på tv kanske...kan ju vara nå roligt på tv, eller inte..jag kommer att sitta bänkad ändå, haha!




(klicka på bilden för förstoring)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon

2008-02-19 @ 11:41:15
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0