Inga kort än!




Pappsen e m D å hämtar hans nya mc....så jag har inte ngn kamera..! Eller, jag har ju en kamera MEN ingen kabel! Det skulle inte förvåna mig om jag kastat kabeln.... skulle va en grej jag skulle kunna göra! Näemen om man skulle ta å bli blond kanske....på riktigt! Då skulle kanske det finnas en förklaring till mitt beteende....eller?
'Det finns alltid en naturlig förklaring'.

Skulle behöva klippa mig oxå! Frisyr? Ställe? Färga håret kanske? Tips? HJÄLP!!!


Kikat på flygbiljetter till Hollandet oxå...bröllop i sommar: 080808...Trevligt!
Så fort E & M bestämt sig för om dom ska med eller ej, så kan jag fixa det! Lutar nog mot att dom inte ska med, tror jag! Men vad vet jag...det e ju deras beslut! Huvudsaken jag vet att jag ska med...haha!

Torsdag imorrn....tusan vad fort veckorna går, helt sjukt galet! Hör det till när man blir äldre, att tiden går fortare? Det sägs ju att tiden går fort när man har kul.....! Men har jag så jävla mkt skoj just nu? Va? Iofs, vad e d för fel på att jobba å sova...egentligen? Vilka i-lands problem man dras m....det är ju hemskt!
Undra om vi Svenskar är Världsbäst på att klaga? Jag klagar mer när jag är i Sverige! Jag klagar tom på grejer som jag inte behöver klaga på egentligen....! Skyller på att jag är Svensk...å faktsikt så köper folk det...så det måste ju vara så!

Vi är på väg mot ljusare tider iaf! Så nu blir jag gladare....kanske jag slutar klaga, hahaha!
Lite jobbigt bara att jobba när det är så fint väder...! Kan ju slå vad om att det inte kommer va lika fint väder när jag jobbar kväll nästa vecka...Preeeeeeeeeeetttttttty sure! Sjukt hur vädret kan påverka en!

Snart dags för 'Room Service'...och sen, och sen, och sen....den efterlängtade premiären av 4:e säsongen av GREY'S ANATOMY!!!!! I wish you could see my happy face!!! :D

Å imorrn blire den dära spin-off:en m Addison 'Private Practice', eller vad hette den....ska nog kika på den oxå, woho! Tycker faktsikt att den verkar bra...men vi får väl se!

Jaja....hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0