Löööööördag!

Vad ska man hitta på en ledig lördag som denna??? Ingen aning!

Vädret är grått å trist, men va tusan, det hör nog till! Det är ju trots allt februari!

Har egentligen ingenting inplanerat förren ikväll...skönt kan tyckas...mmm, bara man inte blir allt för rastlös..! Undra om man orkar kolla på sjungspektaklet ikväll, kan kanske bli skoj...vi får de. Behöver inte bestämma det nu!

Känner mig lite stressad inför framtid å allt som hör den till! Vad ska man göra? Plugga? Vad? Slå sig till ro? Vart? ETCETC!!! Jag är helt enkelt väldigt förvirrad, OVANLIGT...INTE!
Passar man sig inte, kan man nog väldigt lätt bara flyta med, å så sitter man här om ca 20 år å har inte kommit någonvart, å ens bäst före datum har redan passerat för länge sen! Vad gör man då? Ångest...ö ja! Stressad? Ö JA! Jobbigt när man inte vet vad man vill göra!

Man kanske skulle ta och planera in en till utlandsvistelse...Me like! Men är det lösningen på mina problem, eller skjuter jag bara upp dom till ett senare tillfälle!?! Men man ska ju åka om man vill å kan, å det vill jag ju Å kan...eller? Man kanske inte behöver åka så långt den här ggn....England kanske? Fast iofs, om jag ska till England så borde jag vänta till nästa vår för då kommer ju Jem dit....! Australien kanske....men det var ju inplanerat till nyår....får se hur det blir med det!
USA igen....kanske!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Men först ska du tillbringa en helg i flen ... Puss

2008-02-09 @ 14:48:28
Postat av: MOI

Klart jag ska tillbringa en helg i Flenlandet oxå :D
Tänkte ta en kik på mitt schema å se hur jag jobbar framöver....men om jag har rätt så e jag ledig nästa helg (björborevyn), sen jobbar jag dom 2 kommande helgerna efter det...men sen kan jag nog komma :D

2008-02-09 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0