Magont...

..Inte nice!

Men jag försöker ta det med en klackspark å ser det som ännu en anledning att krypa till kojs tidigt!

Idag har jag varit hos gravida syster å målat taket i hallen, och rivit ner tapeter i lillens rum. Blir nog bra..kanske får dit å måla om någon dag.

Slappat lite hemma..hämtat mammsen på jobbet.

Åkte till Svärdsjö för att vara barnvakt till det yngsta- och det äldsta syskonbarnen.. ;D Åt middag med dom, plockade lite...lite teve tittande hann vi med innan storesyster kom hem.

E inte riktigt säker på vad jag tycker om Carolina Gynnings program.....Tycker ju att hon e ascool, men jag får ge programmet ett parr ggr till.

Näeni, nu ska jag sussa, ev läsa ett kapitel i boken.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0