Hejhej sommar....

...eller näej det kan inte stämma! För vart fan har sommaren tagit vägen?!? Inte fan håller den till här uppe i Dalarna iaf! Menmen, man får väl åka någonstans där det är sommar lite längre fram på höstkanten...kanske.!
Annars då....jomen det knallar och går. Jobbar för det mesta..annars sover och äter jag mest. Har inte mkt till liv just nu. Men snart så. Har inte ens varit på krogen på sistone (what's wrong with the World?), sist jag var ledig så stod jag i baren på en 40-års fest....det gick det med :) Fick dricka när vi stod där, bara vi inte blev för fulla för tidigt, haha...inte en chans, haha...men nyktert för mig iom att jag hade bilen. Var å såg SATC-filmen på premiären här i Falun...Oooohhh i like...veryveryvery much! Jaaa tom så att jag fick tårar i ögonen! å så har jag haft kära vännen L på sleepover. Kulkul, sågs ju senast i julas så det fanns mkt att diskutera :) Men så blir det när man bor långt ifrån varann.

Jobbade förra helgen, lika kul som vanligt...menmen, försökte leva lite iaf, så på fredagen bosatte jag mig på T's balkong å drack lite öl m henne å E...trevligt...om än lite suspekta samtalsämnen....men vi är inte dom som är dom, haha. Grannarna kan ha fått reda på saker man inte vill veta, haha! Owell...det blir lätt så när man kan prata om allt, haha!
Kom väl hem vid midnatt ungefär å stupade i säng och trodde att jag skulle somna direkt, men ICKE!!! Nån utav mina grannar ägnade sig åt VÄLDIGT högljudda vuxenlekar....yeah, that was fun....NOT!!!
Nu är iaf min jobbvecka slut för den här ggn..skönt. Blir en slapphelg i mamma å pappas hus, iom att lillasyster fyller år å vi ska fira här.
Men det blir en liten avstickare för att träffa vännen M...var ett jäkla tag sen vi sågs...kul!

Nu ska jag kila ner å va social m E & M.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0