Kanske kväller nu då?...

Ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna....kanske e lika bra det, ska ju upp å jobba imorrn. Roligt...eller inte! Men helgerna brukar gå skapligt fort. Å e d fint väder så kanske det inte blir så mkt folk....tihi.
Får se vad som händer imorrn kväll....jag kanske är så otroligt trött att jag stupar i säng direkt när jag kommer hem från jobbet, vem vet!
Antingen så stannar jag på hemmaplan (nära till sängen), eller så bär det av ett par km norrut (?). Vi får helt enkelt se. Tåls att tänka på. Måste först klara av jobbdagen....! Typiskt att man jobbar när det äntligen blivit fint väder....tyyyyyyyyyypiskt!

Vart en tonfisksallad till middag, kom på när jag var nere på pizzerian att jag nog inte skulle kunna klämma i mig en pizza i den här värmen. Å så vart det en sväng in på hemköp för att köpa tonfidk till katten....he looooves it! Men även fast han ätit en hel burk med tonfisk så skulle han tamefan nalla på min sallad....Dålig uppfostran det där säger jag!

Näemen om man skule ta å borsta gaddarna å krypa till sängs kanske....känner att jag måste gå upp lite tidigare å ta en dusch..även fast man kommer att bli lika svettig på en kvart, men vafan.

Puss å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0