Honey I'm home!

Efter många om och men så är jag hemma igen!
Hade ju ingen bil idag iom att jag satt kattvakt, så lillesyster skulle så snällt skjutsa hem mig :) Och mycket riktigt så stod utanför jobbet och väntade på mig när jag slutat. När vi sen hoppar in i bilen och ska åka iväg då startar inte Ragnar - The Renault.... batterit är helt dött! Än nu då, tänkte vi...?!? Så vi ringde M, så fick han komma ner och försöka få igång den. Men det ville sig visst inte heller.....Då då??? Vi slog en pling storebror, som tur var hade han precis slutat jobbet och kunde komma på en gång! Mycket riktigt så var det batterit, men varför vet vi inte. Hon hade ju åkt ner till jobbet, stängt av den å sen ville den bara inte starta..! Menmen, vi ville inte chansa, så M fick köra hem Ragnar, å vi fortsatte vår resa, men med Olga - den Ryska ho-an ist! Låter lite mer, men funkar :) Vi åkte förbi en snabbis hos M & C så E fick se min lägenhet :D Sååååååååå fin! Nu är det inte många dagar kvar, tjohoooo!

Ledig 3 dagar nu (kan tjata på om det :)). Händer väl inte så mkt....tror jag! Är det lika fint väder imorrn så tänkte jag försöka vara ute lite. Måla källaren ska vi oxå göra har jag hört rykten om.
På onsdag ska jag till S å vara lite barnvakt åt Olivia medans hon ska på efterkoll.
På torsdag så blir det IKEA! Mycket som måste inhandlas....men det blir nog inte allt imorrn, orkar inte ta med släpkärran!
Imorrn ska jag oxå försöka fixa allt det praktiska som måste göras....fixa hemförsäkring, tvgrejs. elgrejs...etcetc. Låter väl skoj...eller inte!

Duscha :) Tycker att det är sjukt skönt att duscha :)

Kommentarer
Postat av: lillesyster

The lägenhet is nice =)

2008-03-25 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0