Kattvakt i Falun.

Nyss "hemkommen" från Ludvika efter övernattning hos farmor. Var där å hjälpte till med lite plock på gården.
Nu sitter jag hemma hos E & M, å blir här över natten så Bruce får lite sällskap. Han ligger för övrigt å sover i en sån där stapelkorg, kul sällskap han är dårå!
Såg att 'Remember the Titans' går på tv5, har iofs börjat för typ 40 minuter sen. Men det kanske blir så att jag kollar på den ändå. Vem vet...blir iaf 'One Tree Hill' 18.30, å det tänkte jag kolla på. Om det inte händer nå annat skojsigt!

Igår var det full fart hemma hos ma & pa. lånade lilla Olivia direkt dom kom, för dom andra hade inte kommit då så jag kunde passa på utan att ngn annan ville hålla henne :) Smart Sara. Men det blev bara ett litet tag, för sen vart hon hungrig det lilla matvraket :D
Men det gjorde inte så mkt, lånade henne lite senare å då sov hon hos mig ganska länge. Kanske kommer lite kort senare i veckan när jag e hemma.

Fick även mail från min förre rektor. Blir visst re-union i oktober på skolan i Holland. Det ska bli skoj! Får lägga in om ledigt redan nu. Tror att det är många som kommer som gick på skolan när jag gick där. SKOJ! Som det ser ut nu så tänkte vi bila ner, då blir det väl lite shopping på vägen hem innan vi åker på färjan i Kiel ;)

Näeni, nu tänkte jag göra en kopp té å bänka mig framför teven :)

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0