Långfredag!

Nog känns den lång allt...! Men jag tror inte det beror på att det är långfredag, utan det beror nog mer på att jag vaknade tidigt idag å inte kunde somna om! Blir allt så när man jobbar morgon...är ju inställd på en viss tid då. Menmen, skönt att man inte behöver vakna till väckarklockan...!

Har mest plockat idag....behövligt kanske ;) Borde kanske börja packa snart...flyttar ju inom en snar framtid. Det hinns!

Har rensat bland mina mail, det var VÄLDIGT nödvändigt. Finns fortfarande en massa mail jag inte kan slänga, men den dagen kommer väl den oxå!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu....trööööööööööök! Man e bortskämd m jobb....då behöver man inte komma på vad man ska göra. Utan då vet man när man ska vara på jobbet...å så kan man planera in saker efter det. Men när man är helledig, då är det ju en hel dag som ska planeras....jooobbigt! Haha, brukar faktiskt inte vara så här rastlös, å brukar inte vilja planera...'ta dagen som den kommer', är en favorit...! MEN inte idag! Och jag vet verkligen inte varför! Jag e så otroligt uttråkad! DAMN IT!
Vill inte gå ut å gå heller....tycker att det e kallt ute!
Tänkte skriva en massa mail....men det får bli efter jag ätit. Tror inte att jag har ngn film att kolla på ikväll heller, menmen.....stora problem va'`?! Haha.
Men kl. 20.00 blir det 'Så ska det låta'...å sen blir det 'Den utvalde' (eller vad den heter)....vet inte riktigt vilken tid den börjar...men e ju enkelt att ta reda på!

Nu ska jag äta lite...kanske får lite oväntade krafter då..haha, troligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0