Trött

Igen....eller som alltid kanske man ska säga, haha! Tycker att jag e trött mest hela tiden! Kanske borde börja ta vitaminer å annat tillskott.!
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om snön....! Det snöar ju "fint" ute nu. Man blir glad av att se det. Men jag vet lixom inte om jag vill ha mer snö nu! Man har ju blivit bortskämd med barmark å lite varmare väder, å då vill man ju helst inte att det försvinner....eller?

Åkte ju ner till syster &co i fredags. Väl där gjorde jag mig hemmastadd i soffan....EFTER husesyn förstås (Det blev godkänt köp :D). Åt lite smått å gott å kollade på 'så ska det låta'. Sen vart det mest lite slötittande för alla var skapligt trötta. Tidig kväll.

Lördag morgon vid 6-tiden satt kattbäbisen i min fotända å stirrade på mig *scary*, lyckades iaf somna om å sov en timme till. 8 väckte vi J, å ungefär en timme senare var vi på väg mot västerås. Vart ingen mässa...men vi hann med IKEA iaf :D Woho! Å en massa andra affärer oxå såklart.
Sen åkte jag å J till stallet en kortis...Mini ville inte sova ute...hmmm!
Fläskfilé, klyftpotatis å beasås till middag...ätandes i soffan medans vi kollade på melodifestivalen :D

Var galet varmt i söndags. Jag & J tog oss en prommis ut till stallet, solen sken så otroligt skönt då :D
J fick lov att åka iväg på jobb, så jag passade på att dra mig hemåt. Efter en liten stund så ville visst bilen ha lite mat, stannar vid en mack...tankar..etcet. Tänker att det är bäst att jag köper något att drick där så skulle jag inte behöva stanna nå mer efter vägen.....Vad upptäcker jag då! JO, jag har glömt plånkan i J's väska! BRA DÄR SARA!!!! ICKE, hahaha! Oh Jesus! Jaja, det är vad det är! Man e bra smart alltså!

Halva jobbveckan har gått iaf...hääääärrrrrligt! jobbar 7-15.30 både imorrn å på torsdag, sen är det helg, woho! Ledig 3 dagar, jobbar 10.45-16.15 på måndag, sen är jag ledig 3 dagar IGEN :D

Bygglov ikväll....dom visar ifrån Enviken :) I'm gonna watch it!
Jaja, nu ska jag kila å duscha.



(Jajjemän Carro, mellan Rostberg å Toftbyn såg jag älgarna. Såg även älgar igår när jag åkte hem, men då mellan Toftbyn å Enviken...kul va :) Väldigt fascinerande iaf.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0