Long time....

Har blivit lite hippt som happt med bloggandet....! Mest för att jag inte har fixat någon dator till hemmet, ingen dator= inget internet....gör mig inte så mkt iofs, men ändå.

Iaf, nu när jag ändå har tillgång till nätet så ska jag passa på att gratulera vännen C, som blev stolt mamma till två flickor i tisdags. GRATTIS!!!!

Var hemma hos S ett par timmar idag, käkade pizza, drack lite té....filmade O när hon låg på skötbordet å hade världens konversation...om vad? Ingen vet! Med vem? Ingen aning....! Men hon låg där å var nöjd en bra stund, å det är ju alltid positivt! Sen vart hon supertrött, men ville absolut inte somna, men somnade precis innan Grey's började....bra där!

Annars så rullar livet på som det bör....mer jobb än annat, men vafan!

Nytt motto efter sommaren: Man ska jobba för att leva, inte leva för att jobba.
Efter sommaren ska det bli så, jag lovar!!!

Just nu är jag en väldigt förvirrad människa, men jag e iofs alltid förvirrad...kanske hör till min natur, vad vet jag! Är lite osäker på om vissa val jag har gjort är helt rätt, men känner oxå att det inte är något jag kan påverka nu. Är man vuxen så får man ta sitt eget ansvar. Men jag är ju inte vuxen, inte än på ett år iaf ;) Men ändå...känner att jag grubblar för mycket nu, grubblar på mycket konstiga grejer, grejer som jag säkert inte kan påverka ändå!

Livet blir oftast inte som man planerat...Men om man inte har några egentliga planer då? Hur blir det då?

Nu måste jag nog sova lite, ska till IKEA imorrn med ma, S & O. Kul!

Natti

Kommentarer
Postat av: Sofia & Olivia

Det var jätte roligt att du kom på besök. Å O skötte sig jätte bra. Får ta det snart igen! Hoppas bara att O sköter sig lika fint då med, börjar bli riktigt trött av hennes skrikande. Tur att hon är världens gulligaste!

2008-06-07 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0