Inte igår :)

Nu var det ett tag sen jag skrev.....har varken haft tid eller lust till det! Vet inte riktigt om jag har någon lust nu heller, men jag är så j*la frustrerad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Jag är så frustrerad, och förbannad, och gud vet vad!! Men till viss del så får jag väl skylla mig själv! Jag visste ju hela tiden att det skulle bli så här, men nej för f*n vi kör på ändå....men självklart!!!!!! Det finns så mycket jag skulle vilja säga och göra just nu, men jag får inte ut det. Känns som att man blir som en tidsinställd bomb....Allt bara byggs på inombords....Jag kommer tamefan bli galen!
Jag är trött på jobbet. på vädret, på karln, på allt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0