Glad Påsk allesammans :D

Nu är min jobbvecka äntligen över.... :D Så nu har jag ett liv igen! Det är dock lite sorgligt att påskveckan är över för mig, jobbmässigt alltså. Det är så mycket roligare att jobba när det är kaotiskt mycket folk! Jag får värsta adrenalin kicken... I LOVE IT!!! Svårt att beskriva, men kul är det iaf! Jag jobbar bättre under stress...!
Ikväll blir det lite häng med T :) Vi har ju inte hunnit med det den här veckan!
Imorgon får jag sovmorgon... Det betyder ju iofs inte att jag kommer att sova så mycket längre för det ;) Sen när E slutar vid 13-tiden så styr vi kosan mot Flen och påbörjar M's ett års kalas...EN HEL VECKA FÖR TIDIGT!!! ;)Först ett stopp i Hedemora för lite doken mat såklart...duuuh ;)

Hoppas på lite sol den här helgen, men med min tur så skiner väl solen när i bilen på väg ner.... :S Ajo, får ju vara ledig tre dagar iaf, och det mina vänner är inte fy ska när man jobbar heltid på mitt jobb ;) Vi har ju trotsallt öppet nästan jämt..! 3 dagar alltså :D
Hade en kund som tyckte att alla affärer ska vara stängda en dag i veckan...typ söndagar som det var förut. Det tycker faktiskt jag oxå, inte för min skull... Men för allas....man kan faktiskt göra andra grejer, umgås med nära å kära... Man får helt enkelt anpassa sig. Men så kommer det inte att bli, it's all about the money...!

Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0