Jag har träffat den lille :)

Ack så liten och söt han var då <3
En meeeega stolt storasyster hade han, shittans vad stolt hon var när hon fick visa moster sin lillebror :D  Att det sen var mer intressant att öppna paket och leka med den lilla fyrhjulingen, det gör ingenting ;)
Sen skulle vi äta... Vad vill O dricka? Fanta, Taaaaraaa oxå. Okejokej. Vad vill O ha för pizza? Den (Hawaii), Taaaaraaa oxå!
Sedärja, vilken tur att man får bestämma själv, eller inte!

Imorgon blir det jobb hela dagen, sen åker vi hem till bror med familj och firar L. Han fyller iofs inte år förren nästa helg, men då passade inte firandet.... Men, vafajsiken, vi börjar bli ganska duktiga på att fira en vecka i förväg, så varför inte fortsätta med det ;)

Idag vart jag riktigt förbannad, och besviken! Inget jag tänker ta här....! Just nu känner jag mig bara maktlös... Some people SUCK!!! Bara för att man inte kan styra upp sitt eget liv så har man ingen rätt att förstöra nån annans! Jaja, det kommer förhoppningsvis lösa sig till det bättre...! Men fortfarande!!!!

Nu är frågan, orkar man en till kopp te eller ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen på en gång...? Sitter och slötittar på Batman Begins, och den slutar ju inte förren 0.20.... :/    En kopp te till då... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0