Att göra en fredags kväll....

Storstädning av badrummet....! Japp, 'så ska det låta' på högsta volym och sen var jag igång...! Man skulle kunna tro att en 26-årig singel har bättre saker för sig en fredags kväll som denna! :)
Jag ska jobba imorgon, och är fortfarande en aningens förkyld, därför blev det mitt fredags nöje :) Och det behövdes vill jag lova... Men nu är det gjort och jag är glad igen :D

Lönespecifikationen låg innanför dörren när jag kom hem :D Jag har fått tillbaka mina semesterdagar som varit försvunna (!!!) i typ 2-3 månader... Weird! Men nu är dom tillbaka iaf! Relativt bra lön den här månaden...men det kan alltid vara mer.... Som med allt annat...! Jag klara mig, jag vill bara gnälla lite ;)

Min tunga tycker inte om att vara förkyld, hela bakre delen av tungan svider så in i h-vete...! Men som med allt annat så går det säkert över!

Ska kolla på 'Disturbia' ikväll är det tänkt, får se hur länge jag orkar vara vaken bara...! Och imorgon är det sista delen av milleniumserien om jag inte missminner mig...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0