Tamtidam...

Känns ju sådär att promenera iväg till jobbet för möte klockan 8 imorgonbitti... PÅ MIN LEDIGA DAG!!! Förhoppningsvis är mötet intresssant och inte tar allt för lång tid :D

Sen bär det av till Svärdsjö för lite bus och mys... Fick besök av mys och bus idag.. Fy tusan va go stora O är haha, klockrena kommentarer...
Hon hittade ett paket med näsdukar
-Å titta mommos (min käre mor aka Os mormor har alltid näsdukar med sig..)
-Å nej, har mormor glömt dom här..
-Hon tår töpa nya

Fick syn på alla mina framkallade kort
-Mottas (min käre far aka morfar, har börjat framkalla alla kort nu, och det är en hel del)
-Ingen kommentar

Haha, gosunge, vilka idéer dom har!
Stal även lite mystid med lille V :) O:et hade tröttnat och ville hem, så då passade jag på att mysa lite med det nya tillskottet :D MEN jag fikc inte behålla honom här... Shittans vad arg/ledsen hon blev, NEEEEJ, alla med hem vintent, mamma å pappa... going!

Imorgon blir det skinpaj, no matter what :D
Ska dock packa lite kläder för utelek, wiiiieee!


Jag och O  när hon var bara en dag :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0