Vi har blivit fler :D

Inatt/imorse så kom lille Vincent till världen :D
Imorse när jag stod och borstade tänderna runt 6-tiden plingade tfln till, min första tanke var -Neeeeeeeeeej, vem fan sjukskriver sig efter flera dagars ledighet...Oooooorka!!! Men det var ett MMS på världens sötaste Vincent!!!
Och vem gissade rätt på både datum och kön då... Jo det var JAG ;) Sweet!
Besöksförbud på bb, så vi får snällt vänta tills dom har kommit hem.. Men den som väntar...! ;)
Det här är nummer 8 i ordningen...8= Vincent ;)
Nummer 9 kommer i augusti :D


Idag är jag trött, jobbar inte morgon så väldigt ofta, och nu har jag hunnit med 3 veckor av kvällsjobb... Så imorse var det segt. och ännu segare var det när jag knatade hem 16.30 :S  Imorgon blir det kortpass, 7-12 ;) sweet!
Får väl bege mig ner på stan och leta efter lite paket till den lille :)
Fika med T klockan 5 *mys* Och sen är det Grey's... Hoppas jag iaf, blir väldigt ledsen om det är inställt även imorgon! Och på torsdag är det dags för mitt efterlängtade frisörsbesök :D För nu är det inte långt kvar till trailer trash ;) Kanske rent av redan är där.... ohoh!

Sitter och kollar på Secret millionaire.... I love it! Måste även duscha! Oooorka.... men jag måste verkligen... ska tvinga mig själv till badrummet nu...kanske ta tag i disken efter det... Tur att det inte är så mycket iaf :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0