Back again ;)

Pengar ger mig ångest.... PÅ RIKTIGT!!!! NU kanske ni tänker *stackars lilla korkade bruden har spenderat alla pengar redan, 2 dagar efter lön*... Men så är inte fallet... Dom sitter där så fint på kontot och väntar på att bli använda till något fint... Och så lite mat förstås ;)
Hursom... Pengar ger mig råångest! Jag vet verkligen inte varför... Och speciellt inte nu när jag faktiskt har en bra fast inkomst, inte överdrivet mycket utgifter..har stadigt sparande...etcetc...! But still....! Det stör mig..! Det är dagens i-landsproblem ;)

Jaja, pengar schmengar...tomato tomato... potato potato.....
Det kommer att lösa sig...jag kan nog leva med lite ångest tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0