Orka!

Jag ljög igår när jag sa att jag inte skulle ställa klockan... Hade ju visst bokat tvätttid klockan 8 :) När jag vaknade tyckte jag att jag hade väldigt plutiga läppar och såg väldigt mkt av min kind...ögonen kändes väldigt pluffsiga (mer än vanligt)... Och vad jag minns hade jag ingen tid inbokad hos någon plastikkirurg igår ;) Jaja, knatade till spegeln och TADAAA svullen i hela fejjan...! Nu ska jag klä på mig och knata till doktorn, dom ringde precis...gud så roligt....NOT! Men men, det löser sig nog!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

men hur gick det då ????

Postat av: Slimpen

Kommer uppdatering...hurtade iväg till jobbet efter doktorn... sen var jag för trött och mådde illa när jag kom hem ¨så det blev inget då :D

2010-02-23 @ 10:56:11
URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0