Torsdag

Huvudvärken tog mig i sitt grepp igår... Inte kul!!! Men men, jobbade på i den mån det gick. Vid 17.30 släppte det, vart som en helt ny värld... :) Men man ska inte ropa hej...... Huvudvärken kom tillbaka :( Och illamåendet :(:(
Menmen, det var bara att bita ihop och jobba klart, sen en kvick promenad hem (frisk luft hjälper har jag hört), i med lite piller, vätska, mat...och till sist hopp i säng...! Nu känns det lite bättre iaf... Lite frukost, sen ska det väl vara bra!!!!

Imorgon är det fredag...IGEN, veckorna går så otroligt fort...! Börjar morgonen med träning, sen hem duscha, frukost, jobb...Och på kvällen ska jag och M på Amanda Jenssen som kommer till Magasinet..! Det ska bli otroligt skoj!!!

Satt och blippade runt på lite bloggar mest på måfå igår, och dom flesta man hamnade på är skrivna av tonårstjejer typ 10 år yngre än mig...! Vilken rivalitet det finns i bloggvärlden! Att dom är så elaka mot varandra, och kommentarerna.... JESUS!!! Mår man verkligen bättre av att smutskasta andra människor??? Jag tror inte det bara handlar om avundsjuka, utan det är det enda sättet dom vet.... Hur vore det med lite komplimanger..! Och utseendefixeringen sen då.... Man ska helst vara size 0...om möjligt ännu mindre.. Bröst ska man ha...men bantar man från tidiga tonåren så uteblir dom...eller man tycker dom är för små...då opererar vi dom större...!! Innan 20-års ålder...! Inget fel med plastikoperationer...Men är man size 0 och opererar så man får E-kupa...! Det ÄR INTE snyggt!!!

Jaja, jag är nog för gammal för att förstå ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0