Andra dagen...

På gymmet avklarad.... Det känns kan jag lova :) BRA!!! Nu hoppas vi att det flyter på lika lätt, skulle ju vara skönt att slippa en allt för stor svacka.

Vart långfika med T och T, mysigt, en liten vända på stan blev det också, det resulterade i en mascara, en ansiktsmask och raklödder :D

Nu ska jag försöka dammsuga och torka golven.... Går trögt på den fronten...! Borde inte göra det med tanke på att jag faktiskt inte har en stor lägenhet!

Jaja, nu ska jag ta tag i min lägenhet...kanske... ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen tillbaka!



Semester i aug låter bra, jag är ledig sista hälften ... Puss

2010-01-14 @ 18:53:19
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0