Det kan bara bli bättre..

Det hoppas jag iaf!!! Massa tjafs har den här veckan börjat med... Säkerligen bara en massa i-lands problem....MEN det är MINA problem, så jag skiter i om det är i-lands problem!
Man blir bara så less vissa gånger... Det som jag stört mig på än så länge den här veckan är ;

-Luncher, vissas är värd mer än andras...
-Tjänstledighet...följt av uppsägning....
-Karlar
-Förare som inte har vett att köra försiktigare i detta väglag, försöka gina FRAMFÖR en fotgängare vid ett övergångsställe är INTE okej..!!!! ( Hej, mitt namn är Sara jag har problem med mitt humör, DON'T YOU EVER DO THAT AGAIN...OR ELSE!).
-Karlar...

Säkerligen mer...men vem orkar vara negativ heeeela tiden ;)

Var 'barnvakt' igår  :D Junior hade halkbana imorse ocg fick lov att vara vid körskolan 06.45! Så han ramlade in här igår em, trevligttrevligt! Eftersom jag inte tycker att det är allt för kul att laga mat så fick det bli en varsin 'El Taco' pizza på 'American på stan :D Klämde ner lillen i soffan och nattade honom vid en 21.30. Sen ringde min klocka 06.00, jag gick upp, Junior vaknade och jag fixade frukost åt honom :D Jag måste vara den bästaste mostern EVER ;) Skickade iväg honom som en god mor vid 06.30.
Skulle egentligen varit och badat med F&O idag, men med risk för snökaos så ställde vi in det :( Fick ett samtal från lil' o igår 'Tara tomma hit'.... Så vad annat kunde jag göra än att hoppa på bussen imorse och spendera dagen med dom iaf, dock inte badandes ;) Och iom att jag ändå var uppe så kunde jag ju ta 07.07... Så en hel dag med dom *mys*, vi har ätit frukost, lekt, fikat, lekt, ätit lunch, lekt, bakat N.bollar, lekt, fikat, lektlektlektlektlekt.... :D Fullt upp alltså. Jag var väl hemma igen vid 18.00...pju...!

Imorgon börjar jag dagen med ett besök hos frisören, klipp och färg är bokat...Fiiiifan vad nice! Har helt glömt bort att det hat behövts göras...jobbigt med storhelger och dylikt! Haha, jag börjar bli gammal helt enkelt.

Är lite distraherad just nu 'The Real Housewifes of New Jersey'....that's all I have to say ;)

Sjukt godissugen...men orkade inte springa ner till jouren...så jag sitter och knaprar pepermuntjes...hahaha!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0