Hårbottensorgasm....

Var hos frisören idag, när hon skulle tvätta ur färgen så fick jag huvudmassage... sååååååå innihelvete skönt :D Jag skulle kunna anställa någon som masserar, kliar och borstar mitt hår ett par gånger i veckan! Det är helt underbart!
Sen var jag iväg och skulle köpa nya hudvårdsprodukter, tänkte unna mig själv produkter från 'Dermalogica', resulterade i att jag ska tillbaka imorgon för en 60min ansiktsbehandling :D Blev inga produkter idag, utan det får bli imorgon efter behandlingen :)

Sushi till lunch :D :D :D :D :D

Nu ska inte göra någonting i ett par timmar, mest dricka lite vatten och té, sen blir det fika med T :D Nice!

Höll på att försova mig imorse :S
Hade ställt klockan på 8.45...Trodde jag! Eller rättare sagt så hade jag ställt in tiden men ingen dag, hahaha. Vaknade vid 9.20...höll på att somna om men tänkte att det var bäst att kolla hur mycket klockan var...PAAAAANIK! Hade tid hos frisören 9.45...! Lyckat Sara!!! Hahaha. Men det gick bra!

 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0