Heeeeej....

Nu är jag här igen :D
Mat och matlådor är fixade. Nu ska jag bara kasta mig in i duschen innan jag ska försöka varva ner, är ju trots allt jobb imorgon....YAY! -18 ute nu, riktigt varmt alltså! ;) Fick frågan idag om jag inte har funderingar på att flytta söderut, haha! Man måste vara galen som lever i den här kylan... MEN, vi har en riktig vinter iaf! Så vi ska inte klaga... Och nu är det inte så många veckor kvar av det har riktigt kalla vädret... Förhoppningsvis!

Sitter och kollar på 'I en annan del av Köping', dom är ju för goa :D Man blir så glad!!!

Kvällens urval av filmer;
-Click
-Johan Falck
-Scream
-Påtaglig fara

Woaw. vilket utbud! NOT!!! Men det är vad det är, inget att göra åt!

Dags att duscha :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0