Inget att säga...

....typ..! Är lite trött, gick lite trögt att somna igår :( Men jag har överlevt dagen än så länge ;) Fick även besök av STORA systersonen :D Han skulle ut på skojsigheter och orkade inte åka hem och sen tillbaka, så jag fick lite fikasällskap *uppskattat*!
MEN det resulterar även i att jag inte har dammsugit än...hahaha, jag suger! Ska göra det nu innan det blir för sent! Men jag har bäddat rent i sängen iaf

Menmen, om jag dammsuger lite nu då så det blr gjort, så kanske jag kikar in om en stund.

Ikväll blir det fredagsmys med lite CHEEEEEEEZE DOODLES :D Me love!
Å så har jag köpt färsk ananas.... bra kombination...eller inte, hahaha!


Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet inte vad jag blev mest sugen på av ditt inlägg, färsk ananas eller krokisar ;) Här laddas det för film och skinkchips!

2010-01-15 @ 19:42:20
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0