Ledig...

i 2 dagar nu :) Sen jobb hela helgen iofs, men det går snabbt.
Dagen har flytit på utan större bekymmer, vaknade dock superförkyld, men det gav med sig fram på dagen!
 Mätt så jag kan spricka... å mer mat finns det, alltid när jag lagar mat så slutar det med att jag lagar till en hel armé, haha! Jag blir galen, men det resulterar i lite matlådor och det är ju aldrig fel!!!
Imorgon ska jag till gymmet och sätta ihop ett program...woho, spännande! Synd bara att jag inte hunnit med några pass innan...menmen, det blir väl så när det är storhelger och konstiga scheman :/ Men jag får väl köra igång nu :D
Känner mig dock inte så motiverad, men det kommer förhoppningsvis när man väl har börjat, OCH hittat en träningsform man tycker om!

Nu blir det TV :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0