:S

Vart då ingé klokare hos doktorn....menmen, ny diagnos med ny salva... Får se om det blir bättre efter det.. Återkommer om tre veckor :D Det är fantastiskt!!!
 
Nya kläder på jobbet...humor! Vi har alltid haft unisex kläder, så vi beställde ju samma storlekar som vi alltid haft, HAHAHA! Gick ju sådär. Tydligen får man inte ha för stora hoochies ;) Jag såg väl sådär slampig ut i min tighta piké stl S, haha snyggt! Men i stl L så såg inte mina hoochies så stora ut!!! Just nu har jag en piké stl S MEN i killmodellen ;) Vi får väl se hur länge jag får behålla den... Det är ju inte den jag beställt... Och alla måste ha dom som man beställt.... FÖRMODLIGEN!!! Haha.... Närå, har 2 extra tröjor i L som jag förhoppningsvis kan sno :D
Och SÅ stora är inte mina flickor....men tydligen för stora för våra nya tröjor.. ;) Kanske ska skita i och färga håret...får ju inte förstöra min trailer trash look ;)

Nehej, om jag ska försöka ta hand om mina ögon lite kanske... Måste ju få någon rätsida ¨på dom någon gång...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0