Seg i knoppen...!

Vart lite mer och liiiiite längre än vad jag hade planerat :D Men skoj var det!
Först pitcher's med M,C&A, supertrevligt! Sen i dörren mötte jag P med vänner, så jag vände på klackarna och gick in igen :D Efter en stund gick jag, P & S vidare till Åh!, Åh! är vääääääääldigt överskattat!!! Men nu har jag varit där iaf... Vi slank in på marres oxå, låg efter vägen..hahaha! 4 la jag huvudet på kudden...inte direkt van med det....!!! Men om jag får träna lite så ska det väl inte vara några problem!

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder, för jag ska bege mig till T&T. The Hills och middag lovas *mys*. Helt fantastiskt vilka vänner man har ;) Gotta love it!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0