8 dagars arbete på schemat...

Jajjemän, när alla firar midsommar ska jag arbeta... Gråter väl inte floder för det...! Imorgon är det kortpass, 7-15.15... Kommer att gå superduperfort! Sen hoppas jag att det är finväder, för jag hade tänkt att åka nedcabbat till mamma och pappa... ;) Det vore NAJS!

Finväder har det varit dom här två lediga dagarna, och det tackar vi för!

Joggrunda idag, softish... Sen när jag väl kom hem, svettig och allmänt äcklig så sprang jag in på pizzerian och beställde en pizza. Man måste ju äta hur det än är... ;)
Han med att krama på T & T oxå... Det är great!

Ska försöka plocka ihop lite i lägenheten innan jag går och lägger mig, men måste vänta på att ansiktsmasken torkar först.. Woopeei!

Vart lite shopping idag, det är great...!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0