.......

Vart inget tvättande, var redan bokat :( Jaja, en annan dag... Ska jobba hela veckan så hur mycket kläder kan man behövas använda ;) Egentligen!
På tisdags ska det inhandlas en ipod nano :) Känns som att det kan behövas med allt resande i sommar :)

Skulle behöva ut och springa, men jag vet inte om jag orkar är seg från helgen och lite lätt illamående ;) Men jag känner att min kropp och framför allt min huvud behöver det, för tankarna håller på att göra mig galen... Men men, det löser sig så småningom skulle jag tro!
Vet inte ens vad jag ska skriva.....

Jaja, jag ska kolla klart på 16 and pregnant, sen får vi se om det blir nån aktivitet...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar min Nano! Måste bara ladda in lite ny musik.



Har haft toppenväder idag och varit ute från 9-19, lite sega nu så det vankas en film innan sängen



Puss

2010-06-06 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0