Haha

Konversation mellan mig och syster E idag, som gick typ så här:

Jag: Jag måste komma ihåg att köpa present till Sarah innan ni åker till Holland.
E: Ja just det. Sandip trodde att hon kommer ha typ 80-86 i sommar, så om vi köper typ stl 74.
Jag: ???? Va?
E: Jaa, iom att hon kommer att stl 80-86, så köper vi 74 för att vara säkra....
Jag: VA? Hur tänker du nu..Hon kommer att ha stl 80-86 och vi ska köpa 74...?
E: Jaaaa, för om hon växer mer....
Jag: Jaaaa, men 74??!!! Sa du inte att hon skulle ha 80-86?
E: Jo, och då köper vi 74...
Jag: ...... Really.....
E: ......
E: Aaaaaaaaaaaah, nu fattar jag! HAHAHA 90 menade jag förstås...!

Under hela den här konversationen så tittar min syster på mig med en blick 'men snälla människa, är du helt jäkla tappad eller... Hur svårt kan det vara att förstå'...!
Haha

Kommentarer
Postat av: em =)

Jag tror 74 blir perfa ;)

2010-06-12 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0